LOGO-WSTH_BIGLOGO-WSTH_BIGLOGO-WSTH_BIGLOGO-WSTH_BIG
  • Strona Główna
  • Uczelnia
    • Aktualności
    • O Uczelni
    • O Patronie
    • Kadra
    • Rada szkoły
    • Senat
    • Zakłady
      • Zakład Badań Tekstów Kulturowych
  • Oferta Edukacyjna
    • Studia licencjackie
      • Promocja zdrowia
      • Dziennikarstwo i realizacja dźwięku
      • Nauczanie języka angielskiego
      • Turystyka śródziemnomorska
      • Instytut Pedagogiczno-Katechetyczny
      • Instytut Biblijno-Pastoralny
      • Instytut Nauk Społecznych
    • Studia magisterskie
      • Religiologia
    • Studia podyplomowe
    • Kursy Językowe
  • Dla Studentów
    • Edziekanat
    • Duszpasterstwo akademickie
    • Kalendarium roku akademickiego 2022/2023
    • Harmonogram zjazdów IBP i IPK 2022/2023 (studia niestacjonarne)
    • Plan zajęć dla III IT II semestr 2022/2023
    • Płatności
  • Biblioteka
  • Kontakt
  • Rekrutacja online
✕

Ogłoszenie o rekrutacji na szkolenie dla kadry administracyjnej, zarządzającej oraz dydaktycznej

Wyższa Szkoła Teologiczno-Humanistyczna w Podkowie Leśnej ogłasza rozpoczęcie rekrutacji na szkolenie podnoszące wiedzę i świadomość w zakresie niepełnosprawności w ramach projektu „Program likwidacji barier w dostępie do kształcenia w Wyższej Szkole Teologiczno-Humanistycznej” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020.

Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji w zakresie dostępności kadry odpowiedzialnej za obsługę studenta z niepełnosprawnością.

Składanie dokumentów rekrutacyjnych: 

Rekrutacja będzie odbywać się w terminie od 30.11.2022 r. do 09.12.2022 r. z możliwością przedłużenia w celu uzyskania zakładanej liczby uczestników/ek. 

Dokumentację zgłoszeniową należy złożyć w Biurze Projektu, które znajduje się na terenie uczelni w budynku D (ul. Jana Pawła II, 39, Podkowa Leśna)  lub  przesłać  za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Biura Projektu. 

Wzory dokumentów zgłoszeniowych dostępne są w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej Projektu: 

PLIKI DO POBRANIA

01. Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie WSTHPobierz
Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowyPobierz
Do zał. 1 Karta oceny formularza zgłoszeniowegoPobierz
Załacznik nr 2 – Oświadczenie uczestnika projektuPobierz
Załacznik nr 3 – Oświadczenie o braku aktywności w zakresie podnoszenia kompetencji w obszaPobierz
Załacznik nr 4 – Umowa uczestnictwa w projekcie zmodyfikowanaPobierz

Więcej informacji można uzyskać w Biurze Projektu.

© 2019 Wyższa Szkoła Teologiczno-Humanistyczna. Wdrożenie: getfox.pl